A kinevezés határozatlan időre szól, az állás azonnal betölthető.
Feladatok
Az intézmény pénzügyi feladatainak ellátása, jogszabályoknak megfelelő feladatellátás biztosítása, gazdálkodási területen önálló feladatvégzés
- Számlák érkeztetése, szerződések kezelése, dokumentálása
- Beérkező számlák ellenőrzése, adminisztrálása
- Levelek és iratok kezelése, iktatása, irattározása
- Költségszámítások végzése
- Árajánlatok bekérése, összehasonlító elemzés végzése
- Beruházási, felújítási munkáltatok megszervezése
- Költségvetés tervezésének folyamatában való részvétel, bevételek és kiadások követése, ellenőrzése, önköltségszámítás
- Együttműködés más szervekkel pl: Fenntartó, MÁK, KSH
- Leltározási és selejtezési feladatok ellátásában együttműködés a Veresegyházi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztályának Intézményi Pénzügyi Csoportjával
- Készletgazdálkodási feladatok ellátása
- Megrendelések lebonyolítása a szabályzatoknak megfelelően
- Rendszeres és időszaki beszámolók elkészítése
- Intézményen belüli egységek riportjainak ellenőrzése, hiányosságok észrevételezése
- Pénzügyi, gazdasági műveletek előkészítése és lebonyolítása, pénzügyi folyamatok figyelemmel kísérése
- Munkavállalókkal kapcsolatos számviteli feladatok ellátása
- Támogatja az intézményvezető munkáját, az intézményvezető távollétében kötelezettségvállalási és utalványozási feladatokat lát el felhatalmazás alapján
Elvárások
- középfokú gazdasági, pénzügyi végzettség (Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.)
- MS Office alkalmazások (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete,
- önálló munkavégzés, alapos szakmai felkészültség, magasszintű problémamegoldó képesség
A munkakör betöltésének feltétele a vagyonnyilatkozattételi kötelezettség teljesítése és bejegyzés mentes erkölcsi bizonyítvány bemutatása.
Előny
- ASP rendszer ismerete
- Szociális intézmény működésének ismerete
- felsőfokú szakirányú végzettség (Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.)
A jelentkezéshez szükséges iratok, igazolások:
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylést igazoló dokumentum másolata
Kérjük az önéletrajzot szíveskedjen az idosekotthona@veresegyhaz.hu e-mail címre elküldeni vagy személyesen Veresegyház Fő út 106. címen leadni.
További tájékoztatást Dr. Koczka Klára intézményvezető ad a 06-20-428-55-07-es telefonszámon.