Álláshirdetés - gazdasági, pénzügyi munkatárs

Veresegyház Városi Önkormányzat Idősek Otthona gazdasági, pénzügyi munkatársat keres

A kinevezés határozatlan időre szól, az állás azonnal betölthető.

Feladatok

Az intézmény pénzügyi feladatainak ellátása, jogszabályoknak megfelelő feladatellátás biztosítása, gazdálkodási területen önálló feladatvégzés

  • Számlák érkeztetése, szerződések kezelése, dokumentálása
  • Beérkező számlák ellenőrzése, adminisztrálása
  • Levelek és iratok kezelése, iktatása, irattározása
  • Költségszámítások végzése
  • Árajánlatok bekérése, összehasonlító elemzés végzése
  • Beruházási, felújítási munkáltatok megszervezése
  • Költségvetés tervezésének folyamatában való részvétel, bevételek és kiadások követése, ellenőrzése, önköltségszámítás
  • Együttműködés más szervekkel pl: Fenntartó, MÁK, KSH
  • Leltározási és selejtezési feladatok ellátásában együttműködés a Veresegyházi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztályának Intézményi Pénzügyi Csoportjával
  • Készletgazdálkodási feladatok ellátása
  • Megrendelések lebonyolítása a szabályzatoknak megfelelően
  • Rendszeres és időszaki beszámolók elkészítése
  • Intézményen belüli egységek riportjainak ellenőrzése, hiányosságok észrevételezése
  • Pénzügyi, gazdasági műveletek előkészítése és lebonyolítása, pénzügyi folyamatok figyelemmel kísérése
  • Munkavállalókkal kapcsolatos számviteli feladatok ellátása
  • Támogatja az intézményvezető munkáját, az intézményvezető távollétében kötelezettségvállalási és utalványozási feladatokat lát el felhatalmazás alapján

Elvárások

  • középfokú gazdasági, pénzügyi végzettség (Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.)
  • MS Office alkalmazások (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete,
  • önálló munkavégzés, alapos szakmai felkészültség, magasszintű problémamegoldó képesség

A munkakör betöltésének feltétele a vagyonnyilatkozattételi kötelezettség teljesítése és bejegyzés mentes erkölcsi bizonyítvány bemutatása.

Előny

  • ASP rendszer ismerete
  • Szociális intézmény működésének ismerete
  • felsőfokú szakirányú végzettség (Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.)

A jelentkezéshez szükséges iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz
  • iskolai végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylést igazoló dokumentum másolata

Kérjük az önéletrajzot szíveskedjen az idosekotthona@veresegyhaz.hu e-mail címre elküldeni vagy személyesen Veresegyház Fő út 106. címen leadni.

További tájékoztatást Dr. Koczka Klára intézményvezető ad a 06-20-428-55-07-es telefonszámon.